zondag 2 januari 2011

Nieuw jaar, oud papier.

Hartelijk 2011 iedereen. Dat de beloftes die een nieuw kalenderjaar met zich meebrengt allemaal uit mogen komen. In positieve zin uiteraard. Stiekem heb ik best de nodige wensen voor het nieuwe jaar. In algemene zin en op visgebied. En ik houd ze voorlopig lekker allemaal voor mezelf. Een sprankje goeie hoop kwam in elk geval al direct met de doorzettende dooi. Ik houd best van een beetje sneeuw en winterse praktijken, maar van sloten die te lang dichtzitten word ik toch wat rusteloos. En geloof me, daar wordt niemand beter van. En hoewel gisteren en vandaag al best mooie dagen waren om er even tussenuit te gaan met een hengeltje in de hand is het er dit weekend nog niet van gekomen. Hoewel de schade op zich erg meeviel, laat de reden dat ik gisteren niet ben gegaan zich best raden denk ik. En vandaag ben ik maar gewoon even de stad in gegaan voor wat boodschappen. Ook leuk. Soms.
De eerste van dit jaar zal dus nog even op zich moeten laten wachten. Dan maar gewoon weer wat oud papier onder de scanner leggen. Vandaag mocht de Goldbergs' catalogus eraan geloven. Het precieze jaartal van verschijnen kon ik niet vinden. Als ik moet raden, houd ik het op ergens in het staartje van de jaren '50. Hij staat in elk geval ramvol prachtige illustraties van allerhande vis-, jacht- en kampeerartikelen.






































Dad can fish while baby rides high and dry. "Now watch out for that back cast, son!"





















Tevens ideaal voor de visser die vermoedt dat z'n vrouw het met de buurman doet als hij een weekend aan het water doorbrengt.

























THAT'S A BEAM TALLER THAN THE EMPIRE STATE BUILDING!

























For painters, dusters, chemists...or children's "Man from Mars."

























For divers, swimmers...or children's "Creature from the Black Lagoon."
















A small lot found by our agent was imported by us from Europe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten